Sakit

Glitter Words

Orang yg aku anggap penting ,

Mungkin tak anggap aku penting langsung ,

So, kalau taknak hati disakiti ,

biarkan ,

biarkan mereka dengan kehidupan mereka ,

Mereka ada hidup yg sendiri ,

jangan terlalu menyayangi , nanti hati sendiri yang disakiti ,

jangan terlalu berharap , nanti harapan musnah berkali-kali ,

Biar mereka sendiri yang sedar , aku penting ke tak ,

Andai aku benar-benar penting , ,

mereka takkan melayan aku begini ,

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dahlah , sebenarnya aku yang emosi lebih-lebih ,
sebenarnya hati aku yang berpenyakit ,
Jelouse , , dengki , , ego ,

Ya , ego , aku manusia yang tinggi egonya ,
tinggi sangat , ego tak bertempat , YA ALLAH ,
Bimbing Aku dalam menjaga hati ini ,
Agar sentiasa dalam redho-Mu

bila hubungan sesama Allah terjaga ,
Hubungan sesama manusia akan automatik terjaga

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"Aini bukan anak murid ustaz ,
Ustaz tak nak Aini ganggu pelajar ustaz tsmik , ,
Takut nanti tak sempat nak habiskan muqarra . . " kata kawan-kawan aku .

#Sekarang aku sedar diri *KetukKepalaSendiri

Sedih di hati , tak siapa yang mengerti , Allah lebih mengetahui , Ya Allah , ,



bacaDoaRabitah :')
Allahumma Amin YA RABB

1 comment:

Lepas baca tu, komenlah sikit ^^