Allah nak bagi semangat :)

Glitter Words

"Allah nak bagi semangat la tu untuk aini hidup kat mesir 4 tahun lagi "

kenyataan dia , membuat aku berfikir dan terus berfikir .

Allah tahu aku macam mane kat mesir . Allah tahu segala-galanya tentang aku dan mesir , tentang isi hati ini . tantang niat asal . Macam mana aku boleh ke mesir . Allah tahu mata ni dah banyak mengalirkan air mata . Allah tahu , hati ni dah banyak menangis , Allah tahu , aku tak kuat . Allah tahu segala-galanya .!! Cuma aku dan Allah je yg tahu , orang lain tak tahu . Dan . . . Mungkinkah ini adalah lonjakan semagat dariMu ya Allah ??

Ya Allah . Alhamdulillah !!

Allah itu Maha Penyayang !!

Hakikat Haqiqi .


#mesir itu adalah#

Mim - MUSIBAH
Sod - SABAR
Ra - REDHO

Jadi Aku kene kuat !!! InsyaAllah . Semoga hikmah itu datang seindah pelangi :) 

Ya Allah , Kurniakan yang terbaik untukku !! 

Allahumma Amin 



No comments:

Post a Comment

Lepas baca tu, komenlah sikit ^^