Kalau ditanya .

Glitter Words

Kalau ditanya..

Bila Ramadhan yang paling best dan paling terbaik bagi kamu ?

Aku akan jawab ,

Ramadhan di Asrama tok jiring , mase FORM 4 !!

Ya Allah ,

Rindukan saat-saat itu .

Tahun ni , Puasa nye pon sangat best ! sebulan berpuasa & berbukaa dgn keluarga ! Tapi , tahun ni la puasa paling teruk :'( Sempatkah aku untuk puasa akan datang ? Ya Allah , Kau tahu betapa aku SANGAT TERUK . Bimbinglah aku ya Allah . Ampunkan aku yang HINA ni !

Kawan-kawan TOLONG doakan untuk hati saya yang dah mati ni . 

Carilah hatimu ketika membaca Al-Quran , Jika kamu tidak temui , carilah hatimu ketika mengerjakan solat . Jika kamu tidak temui , carilah hatimu ketika mengingati mati . Jika kamu tidak temui juga . . . Berdoalah pada Allah , PINTA HATI YANG BARU . ~imam nawawi

"Ya Allah , kurniakan aku hati yang sentiasa menCINTAi-Mu"

4 comments:

  1. akak pun rindu nak puasa kt sekolah :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. huaa , same la kite , tapi cuma mampu merindu , kenangan hanya tinggal kenangan :')

      Delete

Lepas baca tu, komenlah sikit ^^